luni, 7 decembrie 2009

Raceala si politica

Nu ma simt mai bine, dimpotriva. Raceala asta nu-mi da pace deloc. A fost azi atat de frig si intunecat iar eu hoinaream la ora 6:30 spre facultate. Asta pentru ca draga de profa sa isi faca aparitia abia pe la 8. Ca deh, lasa ca vin prostii de la 7:30. M-am saturat atat de tare de orasul asta, de zgomotul lui, de aglomeratie, de faptul ca imi ia o ora sa ajung acasa, de faptul ca sunt mai multi tarani ca oriunde, ca nu exista nici cea mai mica urma de respect pentru cel de langa tine (astazi un sofer "simpatic" de autobuz mi-a inchis usile in nas si n-a vrut sa le mai deschida nici de-al naibii).
Tot ce am auzit azi in jurul meu a fost politica, Basescu, politica, alegeri, Geoana, comunisti, Iliescu, Vantu etc. Toata lumea in tara asta face politica, toata lumea se pricepe si, chiar daca sunt unii care habar nu au de nimic ce se intampla in tara asta, tot isi dau cu parerea.
Normal, romanu-i bun la toate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu