luni, 25 ianuarie 2010

A inceput sesiunea

Astazi am avut primul examen din sesiune si al treilea din anul III: Etica afacerilor. Examenul destul de usor, un eseu si 2 intrebari, M-am simtit ca la bacalaureat la romana unde "scrii ce-ti trece prin cap". In rest...toata lumea inghetata, dimineata in Bucuresti erau -18 grade.
Aerul e atat de rece incat practic nu poti sa respiri, ti se lipesc narile si ingheata hainele pe tine.La stiri, aceeasi viziune apocaliptica a "frigului naprasnic" care "curma vieti".
In alta ordine de idei, sambata am fost la Avatar in Afi Palace Cotroceni. Intradevar un film bun cum nu am mai vazut de multa vreme. Unul dintre putinele filme ultrapromovate care mi-a placut. Nu am fost la vestitul IMAX pentru ca toate locurile sunt rezervate pana in februarie. M-am multumit cu o sala mai mica dar la fel de confortabila si primitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu