joi, 28 ianuarie 2010

Examen...durere

Astazi am avut unul dintre cele mai stupide, si totodata, unul dintre cele mai grele examene din viata de student: la THR (Tehnologie hoteliera si de restaurant). Totul a inceput cum nu se poate mai prost: cu aglomeratie. Desi amfiteatrul are doua intrari, nu ni s-a permis sa utilizam decat una dintre ele, ca deh, e mai frumos sa te imbrancesti cu toti colegii de serie si sa nu poti respira de atata imbulzeala.
Dupa care a urmat socul: 36 de intrebari grila, varianta simpla de raspuns, timp pus la dispozitie 30 de minute. Deci nici daca aveai cartea in fata si nu aveai timp sa cauti toate intrebarile. Grilele facute cum nu se poate mai prost, cu variante asemanatoare, cu intrebari din note de subsol etc. Sper sa trec, sincer imi e teama...
Maine voi afla rezultatul la examenul de luni la etica, dar nu imi fac probleme. Ar trebui sa ma apuc de citit ceva la geopolitica pentru sambata dar sincer nu am nici energia nici cheful necesar.
Iar luni urmeaza calvarul partea a doua, Logistica. Sper pana la sfarsitul semestrului asta sa inteleg si eu ceva din materia asta.
In rest, tot frig e in Bucuresti si totul e gri...

Un comentariu: