marți, 2 februarie 2010

O vacanta de vis


"Ma aflu în faţa unui dulap deschis şi a 1000 de posibilităţi? Ce să-mi iau? Şi dacă e frig? Dar dacă păţesc ca în vacanţa aceea în care a plouat tot timpul şi şi nu am avut decât săndăluţe şi şlapi? Daaa, o să îmi iau cizmuliţele mele trendy, pe care le-am cumpărat săptămâna trecută cu Mirela. Cum care Mirela? Mirela prietena mea din liceu. Nu are ea un simţ foarte dezvoltat al modei dar are păreri foarte pertinente.

Dar totuşi ceva nu merge...uff, dacă l-aş fi convins pe iubi să îmi spună unde mă duce pentru aniversarea a 3 ani de relaţie. Cum să îţi faci un bagaj fără să ştii unde pleci? Buuuun, să începem cu începutul...care sunt obiectele de care aş avea nevoie oriunde m-aş duce? «Periuta de dinti», îmi şopteşte o voce. La haine şi accesorii mă refeream. O să îmi pun până la urmă câteva haine subţiri, câteva haine groase, costumul de baie neapărat...mai trebuie ceva? A, da, să nu uit, paşaportul...pentru că am o bănuiala că o să mă avânt în afară graniţelor...ce incitant. O, Doamne cât e de târziu...mai e un sfert de oră şi e aici. Mai verific o data bagajul. Am pus tot? Probabil că nu, dar ce să-i faci, o să îmi aduc aminte cel mai probabil în maşină şi nu voi putea să mă întorc din drum, nu pentru că sunt superstiţioasă ci pentru că o să aud o multitudine de comentarii de genul «Cum ai putut să uiţi ceva acasă când ai două valize pline? Of, femeile astea»...Tre' să plec, Făt-Frumosul meu a parcat în faţa casei...”

Cele de mai sus au fost scrise acum 2 zile. de atunci s-a schimbat şi peisajul, şi subsemnata...Stau cu un cocktail în mână şi simt razele soarelui cum mă mângâie...ai auzit bine, SOARE! Nu mai suntem în Bucureşti între betoanele gri, suntem în Antalya. Nici nu pot să cuprind cu ochii atâta frumuseţe. Marea e albastră cum am văzut doar în filme, nisipul e aşa fin încât ai impresia că pluteşti iar apusul şi sunetul valurilor mă fac să cred că sunt într-un vis frumos.

Nopţile ni le petrecem fie la petreceri pe plajă în aer liber, fie în camera de hotel care are o privelişte superbă. Ce aş putea să îmi doresc mai mult? Nu mi-aş fi imaginat niciodată că poate exista ceva atât de frumos...poate doar am visat la un asemenea loc. Zborul până aici mi s-a părut foarte scurt, poate din cauză că era pentru prima oară când m-am aflat deasupra norilor. Biletele le-a rezervat iubi de pe paravion.ro, ca doar sunt cei mai seriosi din acest domeniu. Însă nimic, nici macar zborul, nu se compară cu senzaţia pe care o ai când ajungi aici şi simţi aerul sărat şi briza valurilor.

Trăiesc în prezent vacanţa pe care orice femeie şi-ar dori-o măcar o dată în viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu