joi, 28 iulie 2011

Lumea Disney - Alba ca Zapada si cei 7 pitici


Intrucat am observat ca in desenele animate de azi lipseste acea incocenta a sufletului de copil am decis ca de astazi sa incep o serie de articole pe nume Lumea Disney, in care voi prezenta desenele animate ale copilariei mele, in speranta ca poate va voi convinge pe voi, copiii, ca un desen animat poate fi frumos si fara roboti, arme si violenta.

Voi incepe cu un film clasic de animatie, Alba ca Zapada si cei 7 Pitici. Probabil ca povestea o stiti cu totii insa o voi mai istorisi si eu inca o data: Alba ca Zapada era o fata de o frumusete nemaivazuta, cu pielea alba-alba si parul negru ca abanosul. Mama ei vitrega nutrea o ura adanca pe ea din aceasta cauza, motiv pentru care ii ordona unui vanator sa o ucida pe Alba ca Zapada si sa ii aduca inima ei ca dovada.

Vanatorului insa i se face mila de mica printesa si o sfatuieste sa se ascunda in casa celor 7 pitici, reginei ducandu-i in loc o inima de animal salbatic.

Insa malefica mama vitrega afla ca Alba-ca-zapada traieste si este decisa sa isi duca la bun sfarsit razbunarea.
V-am captat atentia? Atunci urmariti cu uncredere prima poveste din cele multe care vor urma sub bagheta lui Walt Disney.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu