sâmbătă, 30 iulie 2011

De ce Meki?


Probabil ca rasfoind paginile acestui blog va ganditi: ce imi tot povestesti de Meki? Cine e Meki asta? Si de ce as da banii pe revista asta si nu pe o alta, da doar oferta este atat de variata.
Aceste intrebari sunt legitime si voi incerca sa raspund in continuare la ele cat mai obiectiv cu putinta.
In primul rand, ceea ce incerc eu sa fac nu este o publicitate agresiva, nu incerc sa "bag pe gat" nimanui revista Meki, dimpotriva, eu scriu pentru copii si de dragul lor...iar daca intre timp parintii realizeaza ca le-ar putea fi folositoare informatiile si sfaturile din Meki, cu atat mai bine.
Meki este, asadar, o revista de benzi desenate pentru copii. Insa pe langa benzile desenate Meki contine si o serie de articole interesante, jocuri pentru cei mici, poezii, curiozitati, glume, ba chiar si o pagina dedicata parintilor. Suna bine, nu-i asa?
De ce sa alegeti Meki in detrimentul altei reviste? N-o alegeti! De ce sa aveti incredere in ceea ce va spun eu? Accesati site-ul www.meki.ro absolut gratuit si aruncati un ochi acolo. Daca nu va place ce vedeti puteti inchide pur si simplu site-ul. Fara nici o cheltuiala din partea dumneavoastra, poate doar cateva minute pierdute. E prea mult?
Va promit ca Meki va va captiva. Va va captiva asa cum m-a captivat pe mine si pe altii carora le-am povesit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu