duminică, 31 iulie 2011

O lume plina de puncte

Imi aduc aminte ca in copilarie imi placeau la nebunie jocurile cu unitul punctelor, in primul rand pentru ca nu stiam niciodata care va fi rezultatul, in al doilea pentru ca ma fascina sa caut fiecare cifra in parte si sa o unesc cu cea dinaintea ei.
Pentru copiii nostri si, poate, pentru copiii din noi, Meki propune o serie de astfel de jocuri, de unire a punctelor.
Prima imagine are titlul PASAREA si, dupa cate imi pot da seama, are ca rezultat o pasare care sta pe cuib



A doua imagine COSTUMUL NATIONAL infatiseaza o tarancuta pe care copiii trebuie sa o impodobeasca cu portul traditional romanesc, cum altfel decat unind punctele?



A treia imagine se numeste CADOUL si sincer oricat am privit-o nu am putut sa imi dau seama ce ar putea semnifica. Credeti ca voi, copiii, ma puteti ajuta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu