duminică, 3 iulie 2011

Meki - ce si cum?

Dupa cum stiti deja imi place sa particip la concursuri. Imi antreneaza zilele mai monotone si imi relaxeaza creierul (cum a tinut cineva foarte binevoitor sa precizeze la un moment dat). In periplul meu de zi cu zi printre miile de concursuri de pe net si satula de formulari de genul "Aduna cat mai multe like-uri si primesti un tricou" am intalnit un concurs mai putin obisnuit. M-a atras titlul campaniei: "Scrie de dragul copiilor". Apoi cand am citit despre ce e vorba am ajuns la concluzia ca e chiar fain.
Campania promoveaza o noua revista pentru copii si parinti (sau mai bine zis pentru copilul din parinte).
Revista Meki (o gasiti in format online pe site-ul www.meki.ro)se adreseaza copiilor de toate varstele. Pe mine, desi nu mai sunt de mult un copil, m-au atras benzile desenate, chiar m-am pierdut pentru aproximativ o ora printre ele. Pe langa articolele dedicate celor mici site-ul are si o sectiune cu sfaturi pentru parinti, sfaturi de parenting folositoare zic eu avand in vedere ca e mult mai greu sa cresti un copil in zilele noastre decat era acum 10-15 ani.
Un exemplu de articol se numea "Sanatatea:mit sau adevar" iar continutul prezenta diferite mituri referitoare la stilul sanatos de viata. Articolul l-am considerat foarte accesibil, o lectura usoara pe care un copil nu ar avea nici o problema majora in a-l parcurge.
Costurile pe care le implica achizitionarea revistei sunt urmatoarele:
- 1 euro/lună, acces integral la conţinului site-ului www.meki.ro
- 1,5 euro/lună + taxele poştale, revista tiparita primita la domiciliu+acces nelimitat la continutul site-ului
- 2,5 euro/lună + taxele poştale, două reviste (atât pentru şcolari cât şi pentru copiii de grădiniţă) iar accesul pe www.meki.ro este gratuit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu